Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 13:01 - Т. С., проститутка: Дъщеря ми знае какво работя, не й е приятно, но го приема
Автор: alchemist Категория: Лични дневници   
Прочетен: 734 Коментари: 0 Гласове:
0



Т. С. е 38-годишна, работи като проститутка в салон за масажи, заедно с още три жени. Има дъщеря ученичка и иска да се раздели с тази професия. За пръв път е влязла в тази професия през 90-те години, след това дълго е работила друга работа, в последните 3 години отново се е върнала към проституцията.

- Как станахте проститутка?

- Аз съм бивша спортистка. Опрях до тая работа заради безпаричието, имам дъщеря, за която се грижа самичка.

- Защо решихте да започнете точно с тази професия?

- Шест години бях треньор по спортна гимнастика и когато спортът започна да запада, започнах друга работа на няколко места, заплатите бяха ниски, и накрая опрях до това.

- Какво работехте преди?

- Работех в детективска агенция, тогавашния шеф искаше да правя секс с него, аз отказах и той ме спря от случаите. Останах без средства… Тогава просто пуснах обява във вестника и вечерта бях наета. Това беше 1996 и 1997 година. После един човек ми помогна, подсигури ми работа и се занимавах с плодове и зеленчуци близо девет години. Преди три години и половина този човек почина и пак прибягнах до тази професия… Понеже имам здравословни проблеми, работех на три места по час, по два, и започнах много да се изморявам, търсех доходна работа, не можах да намеря и… започнах да работя в масажен салон.

- Имате дъщеря. От съжителство с мъж ли е тя?

- Не. Аз се разведох, с мъжа ми имахме дете, което почина при раждането, и след това просто исках да имам дете, не съм търсила дълготрайни отношения с мъж, а пък и проблемът е, че повечето мъже искат секс и, така, бягат от отговорност. Сама съм си я отгледала. Тя знае какво работя, не й е много приятно, но го приема, защото знае, че го правя, за да си поемем разходите.

Още: http://e-vestnik.bg/10457#write-comment-last



Тагове:   дъщеря,   Какво,   проститутка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2411133
Постинги: 1971
Коментари: 1585
Гласове: 30269
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930