Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2010 09:20 - Буш: Та аз бях против войната в Ирак!
Автор: alchemist Категория: Новини   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2010 09:21


Бившият президент на САЩ Джордж Буш младши се самоопредели като дисидентски глас в собственото си правителство против войната в Ирак, предадоха Франс прес и ДПА.
Буш, който нареди на американски войски да навлязат в тази страна през март 2003 г., за да свалят от власт режима на Саддам Хюсеин, даде снощи първото си интервю, откакто напусна Белия дом през януари миналата година. Поводът бе предстоящото днес излизане на неговите мемоари.
"Бях дисидентски глас. Не исках да използвам сила. Исках да дам шанс на дипломацията", каза бившият президент на САЩ пред американската телевизия Ен Би Си. Попитан за ролята на неговия вицепрезидент Дик Чейни, за когото се твърди, че го е убедил да разпореди военната операция в Ирак, Буш бе лаконичен, че този въпрос не е от значение. "Аз съм човекът, който решава кога атакуваме", подчерта той. В откъс от своите мемоари, озаглавени "Decision Points", бившият президент на САЩ уверява, че "никой не е бил толкова отвратен и гневен, колкото аз, когато не откриха оръжия за масово унищожение" в Ирак - чието предполагаемо наличие бе поводът за предприемане на военната операция.
По време на интервюто за Ен Би Си Джордж Буш младши обаче отказа да се извини пред американците за това, че е започнал войната. "Да се извиня би означавало, че това решение е било лошо. А аз не мисля, че то бе лошо", аргументира се той. Бившият американски президент допълни, че "светът е по-добро място без Саддам Хюсеин" и 25 милиона души "сега имат шанса да живеят в свобода".
Още: http://today.actualno.com/news_322837.html


Тагове:   Ирак,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2408481
Постинги: 1971
Коментари: 1585
Гласове: 30265
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930