Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2011 18:08 - Стрелба заради жена пред университета в Русе
Автор: alchemist Категория: Новини   
Прочетен: 943 Коментари: 1 Гласове:
1



Екшън със стрелба заради жена се разигра днес по обед между младежи точно пред Русенския университет "Ангел Кънчев", предаде кореспондентът на БГНЕС.
Причината за разменените реплики и последвалите изстрели между двамата станала завършилата право Антоанета Николаева, приятелка на единия от тях.
"Имах среща с приятелка за кафе и отивахме към университета. Зад мен вървеше приятелят ми Сибил Бойчев.
Когато минавах покрай входа на Търговския център, много неприлично и предизвикателно ме изгледа млад мъж, все едно съм момиче на повикване.
С жест и поглед му дадох да разбере, че това не ми е приятно и отминах.
Приятелят ми обаче се спря и му направи забележка, на която непознатият отговори с "Ти на мен ли ще казваш какво да правя!" и удар в лицето", разказва 26-годишната Антоанета.
21-годишният Сибил Бойчев паднал на плочките, като наранил лицето си и му потекла силно кръв от носа.
Той извадил газовия си пистолет и стрелял няколко пъти към нападателя, който успял да избяга.
На мястото на инцидента незабавно е била извикана полиция и районът е бил отцепен. Извикана е била и линейка, за да окаже първа помощ на Сибил.

Източник: www.vesti.bg



Гласувай:
1



1. shtaparov - Становище
01.04.2011 15:55
Тази случка добре подчертава силния темперамент на Българските мъже,а нашите жени определено заслужават човек да рискува живота си за тях!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2412991
Постинги: 1971
Коментари: 1585
Гласове: 30273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930