Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2011 09:37 - М. Попова: Няма да има балотаж, но всичко се случва
Автор: alchemist Категория: Новини   
Прочетен: 451 Коментари: 0 Гласове:
2



В партийната кухня на партия ГЕРБ аз не участвам. Но идва един момент, в който те канят и ти предлагат разговор. Това каза пред бТВ кандидатът за вицепрезидент на ГЕРБ Маргарита Попова.

С премиера разговарях за това, че той смята за една възможност да формира двойка, в която вицепрезидентът да бъде човек юрист, което е много добро, аз казах, че това е чудесна идея. Въпросът е дали трябва да бъда аз или да се търси някой друг, добави Попова.
Тя заяви, че юристът е дялан камък, той става навсякъде. "Особено важно е в президентската двойка единият от двамата да бъде юрист. Това е добре, защото аз и ръководството на партията смятаме, че вицепрезидентът ако преди е бил далеч и неизвестен с работа, която не е толкова видима за гражданите, можем да направим така, че той в работата си да стои не зад президента, а до него", подчерта Маргарита Попова.
На въпрос с какво ще се различава от вицепрезидента Ангел Марин например, Попова отговори, че нея вече са я отличили. "Аз съм различна. Ще се различавам по моята професионална насоченост, по моя характер. Труден характер съм за хора, които не знаят какво искат и не знаят къде искат да стигнат. В същото време съм толерантна и давам шанс. Казвам открито това, което се преглъща трудно. Постът министър на правосъдието е много чувствителен и важен.
Гражданите искат да почувстват правосъдието, да го пипнат. Справедливото правосъдие ще върне доверието на гражданите в съдебната система. Възможно е да се върне доверието и от двете места – и от поста министър на правосъдието и от поста вицепрезидент. Аз съм юрист и съм доказала, че за мен е важен диктатът на закона, в който присъства и справедливостта и моралът", категорична бе Попова.
"Важното е, когато тръгне законотворческият процес да има възможност и експерти от институцията на президента предварително да са участвали в обсъждания, за да може ветото на президента да не е сведено, както досега, до формална процедура на прегласуване на закона, това принизява държавността и дразни. Механизмите се правят от хора, длъжностите се правят от личностите, които заемат тези длъжности. Ще направим така, че ветото да бъде един много добър инструмент и прозрачен", подчерта Попова.
"Аз и господин Плевнелиев ще работим така, че много скоро ще стане ясно, че един човек, който работи прозрачно и професионално за модернизация на държавата, не може да бъде лесно елиминиран. Това ще стане видимо, ще се чуе много високо и много широко", категорична бе Попова.
За това дали някой й диктува какво да прави, Попова каза, че е усещала такова нещо. "За правителството - да и там съм усещала, защото това е колективен орган, там се вземат решения с компромиси", добави кандидатът за вицепрезидент на ГЕРБ.
За смяната на поста министър на правосъдието, Попова каза, че е много важно един ръководител на мястото на министъра на правосъдието да създаде екип, да продължи да надгражда.
"Няма да подам оставка. Аз ще изляза в отпуск. Премиерът каза двамата ще подадат оставки или както изисква законът. Росен подава оставка, защото така е решил. За да участвам в тази кампания не ми е минало през ум, че трябва да подавам оставка. Няма сигурен министър, ако ние спечелим отиваме на новото работно място. Ако не, аз се връщам в Министерството на правосъдието и продължавам да правя това, което съм правила до момента. Аз гледам дълготрайно на моите ангажименти", заяви още Маргарита Попова.
"Аз имам щастието да имам чудесно семейство, което винаги ме е подкрепяло, имам съпруг, който е стожер в дома и две прекрасни деца, които са ме наследили в професията. Имам и две внучки", сподели Попова.
За балотажа, Попова коментира, че е много умно решението на ГЕРБ да издигне двама кандидати, които не правят репортажи с партийна примка на шията, които са работяги и работят за хората и с хората. "Мисля, че ние ще имаме подкрепа от много широк кръг избиратели. Мисля, че с такава двойка като Росен и мен ще бъде изненада ако има втори тур, но всичко се случва. Нека хората да направят верния избор и да няма балотаж", коментира още Попова. /БГНЕС /

източник: www.vesti.bg



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2411624
Постинги: 1971
Коментари: 1585
Гласове: 30271
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930