Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2011 18:11 - Приказките на Бойко Картофа и малко коментари към тях
Автор: alchemist Категория: Политика   
Прочетен: 1684 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 24.03.2011 18:17



Аз не съм политикан, „бистренето” на политиката не е в моята природа, но ми направи впечатление интервюто на ББ преди няколко дена, излъчено по БТВ. Всъщност не знаех, че ББ ще каже такива неща и то за собственият си народ.

Не съм надарен с някакво изключително дар слово, но и аз ще напиша няколко реда посветени на Бей Бойко. Да започваме:

 

-         Питате ме за хляб, питате ме за картофи. Моето семейство, откакто аз се помня – от дете до ден-днешен, картофи не е купувало. Винаги сме си ги садили, копали, гледали и не сме ходили в плод и зеленчук, за да си купим – нито майка ми, нито баща ми, нито баба ми, нито аз. И мога да ви кажа как се садят, ако не знаете.
- Не, не, чакайте…
- Трябва да се сложат на тъмно, за да покълнат, след това малко с мотиката се копаят, слагат се. И толкова пустеещи земи, всеки може да си насади.

 

Господин премиер, че ще насеем, ще насеем. Ама кой трябва да сложи защитни мита на вносната селскостопанска продукция така, че да не подбива цените на родното производство? Кой ще спре набезите на крадците на селскостопанска продукция? Кой ще изкове хубави закони така, че стопанина да си защити стоката, имота и живота си? Всичко това чака Вас г-н премиер и не се оправдавайте пак с келявата тройна коалиция.

 

-         Магистралите довеждат хляб, след това.
- Но след това.
- По селските пътища, хляб няма.
- Господин премиер…
- 22 години вие видяхте, че без магистрали, без инфраструктура, без европейска инфраструктура, хляб няма. Нали го видяхте? И понеже ме питате за хляба…

 

Г-н Борисов след като по селските пътища, където се движат трактори, комбайни и друга селскостопанска техника хляб няма. Не ги възстановявайте. Нека и последните будали решили да се занимават с земеделие се откажат. Тогава кой ще иска да  сее картофи. Вероятно Боко не знае, че картофите се сеят на полето, а не на магистралите? Точно по селските пътища минава житото. В София жито не се сее. Сее се по селата и оттам се взима зърното за хляба. По магистралите само се изнася, за да се продаде навън и да се вдигне цената.                       

И как ще дойде хляба от магистралите бе Бойко.  Да нямате предвид жените да станат проститутки и мъжете да им са сутеньорите. Така ли?

 По Агенция Фокус

http://vbox7.com/play:a646f5b2





Гласувай:
2



1. alchemist - Който
24.03.2011 19:19
предложи, той заложи :))
цитирай
2. sladyr4eto87 - какво да кажа почваме да виждаме ...
25.03.2011 08:28
какво да кажа почваме да виждаме какъв прост премиер си имаме
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2392685
Постинги: 1970
Коментари: 1584
Гласове: 30179
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031