Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2011 16:39 - Мишеловчето
Автор: alchemist Категория: Хоби   
Прочетен: 1748 Коментари: 5 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера реших да използвам хубавото време, за да направя една хубава есенна разходка. Речено-сторено. Облякох се според сезона и тръгнах навънка. Денят беше прекрасен, само дето духаше вятър, който ми пречеше да се съблека по къс ръкав. Минах под едно дърво и почти неочаквано видях една птица, която лежеше безпомощна на тревата. Някой преди мен и беше дал крайщник от хляб(?). Птицата беше накълвала хляба, но малко. Хищна птица, хляб яде ли? Отначало я помислих за мъртва, взех една клечка и я побутнах леко. Животинката показа признаци на живот. Почудих се какво да направя, а и нямах с какво да я пренеса. Прибрах се набързо в нас и се поразрових в нета, намерих координатите на БДЗП(Българско Дружество за Защита на Птиците), побърниках в сайта им и намерих координатите на офиса им в Хасково. Позвъних на посочения телефон, и им разказах за безпомощната птица, а те ми казаха, че ще изпратят утре някой да  я вземе.
Разговора приключи, а аз забързах към птицата, на път ми беше един хранителен магазин. Помолих едната от продавачките, да ми даде някакъв кашон. Получил кашона, аз поблагодарих и отново се забързах към мястото където, птицата лежеше в безпомощно състояние. За щастие тя си беше на мястото. Хванах птицата, която почти не оказваше съпротива и я пъхнах вниматено в кашона и след тази манипулация се прибрах във вкъщи. Птицата вече постоплена, започна да се раздвижва, но не поиска да яде предложената и телешка кайма.
Нощта бързо премина. Сутринта ми звъннаха от БДЗП и си определихме час и място за среща. Срещнах се със симпатичен млад човек - доброволец към организацията. Поговорихме си за птицата, за организацията в която членува и за други неща. Дори ми даде един плакат и едно списание с информация за птиците в България. Дадох му кашона с намиращата се в него птица. И се сбогувахме.

image

image

image

На изпращане:
image



Гласувай:
12



1. mt46 - Поздравявам те,
05.11.2011 17:59
че си спасил птицата!... Лош човек не би си направил този труд...
цитирай
2. alchemist - Благодаря ти mt46.
05.11.2011 18:44
Все пак, колко е да се помогне на някой в беда.
цитирай
3. magicktarot - Бог да те благослови!
06.11.2011 17:08
Поздрави!
цитирай
4. estirbg - Който се навежда над птица,
09.11.2011 13:45
се навежда и над човек. Или както казва Бог - "Милост искам, а не жертва"
Ако бяха повечето като теб, нямаше да има дори пожари в горите...
Бъди благословен!
цитирай
5. ivankalilova - Браво!Едно добро дело! ПОЗДР...
11.11.2011 14:03
Браво!Едно добро дело!
ПОЗДРАВЛЕНИЯ!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alchemist
Категория: Други
Прочетен: 2411067
Постинги: 1971
Коментари: 1585
Гласове: 30269
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930