Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2015 14:01 - ТАТУНКАМУНЧО В ТРАУР: МУТРЕСТИ ПРОФЕСОРИ И ПРОСТАТНИ ГЕРБАДЖИИ БИЧАТ КОБИЛКИ-ВЕТЕРАНКИ С ОМАЙНИ БЛОГОВИ ИМЕНА: БАБ-АНЖ, БАБ-ВАВА, БАБ-ЧАРА И ГИ РЕНДОСВАТ
Автор: kenefski Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3069 Коментари: 3 Гласове:
15

Последна промяна: 15.02.2015 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Коментарът ви не бе изпратен, защото angpiskova не желае да получава коментари. МУНЧОу! Дубру ютроу! Капиталяго-гълтачи на бастуни: Фараончоу, Адиотчоу, Андрешкоу, Вмир-искоу, Ентала-гемчоу от група МУНЧОу е В ТРАУР: МУТРЕСТИ ПРОФЕСОРИ И  ПРОСТАТНИ ГЕРБАДЖИИ ЯЗДЯТ КОБИЛКИ-ВЕТЕРАНКИ С ОМАЙНИ БЛОГОВИ ИМЕНА: БАБА-АНЖ, БАБА-ВАВА, БАБА-ЧАРА И ГИ ОТКЛОНЯВАТ ОТ ПРАВИЯ ПЪТ...водещ в девственото ложе на капиталяго-гълтачите на бастуни: Фараончоу, Адиотчоу, Андрешкоу, Вмир-искоу, Ентала-гемчоу...
========
14.02 19:45 - Много ми е жал! Г-жа Пискова напуска блога! /Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл   image /Прочетен: 4719 Коментари: 52 Гласове: 18/Последна промяна: 10:31
image image 
http://freeoldmen.blog.bg/lifestyle/2015/02/14/mnogo-mi-e-jal-g-ja-piskova-napuska-bloga.1338360
image
  Покъртителната изповед на фамозната
журналистка angpiskovа

  
3ащо не желае повече да публикува  в Блог.бг
трогва с познатата искреност и добронамереност,
с която се отличаваха изявите на най- любимата
и прочута блогърка откакто Нет нетува в България.

Та кой не би потръпнал под гневната истина,
скрита в мъдрите и слова?

Кой не помни как нейни брилянтни постове
бяха изтривани от нискочели модератори,
въпреки че още в първите часове от публикуването
биваха прочетени от повече хора, прелистили Библията?

Борбата беше неравна.
Но уважаемата г- жа Пискова нито
веднъж не слезе до нивото на тези,
които сега громи в последният си постинг.
Да сте чули да обижда, клевети или
пази Боже, да е била пристрастна
в мненията и оценките си?

Горко нам! Горко нам!!!
Още един от стожерите на доброто
 и справедливостта напуска
скромното ни нетно обиталище...

Тази трагедия може само да се сравни
 с горчивите дни, когато самият Фараон
 напусна и прокле Блог-бг!

Ама чакайте, то сега си спомням,
когато тютю напусна, не спряха ли 
изявите на тези, които коментират
в блога на г-жа Пискова, барабар с нея?
Сега да не стане обратното-
първо госпожата, после господата?
 На кого ни оставяш, Господи???
 
Моля, ако има коментари,
спазвайте добрият тон.
Да видим дали ще се задържи поста...
 ------------



Гласувай:
15



1. getmans1 - Кобилката, ква да е, е по-добра ...
15.02.2015 15:20
... не е като своята ръчичка! :)))
цитирай
2. kasnaprolet9999 - И на мен ми излезна същото съобще...
15.02.2015 15:27
И на мен ми излезна същото съобщение, затова на лични й писах следното по отношение на правилата, които тя твърди, че някои хора не ги спазват:
Нима по отношение на мен си спазвала горните правила. Аз никога не съм те обиждала по начин, по който ти се държа с мен. И всичко започна с отношението ми към Путин, който ти не харесваш. Трябваше ли да ме оплюеш, затова, че не мисля като теб. Това ли е твоята търпимост към чуждото мнение. А за моята майка, която почина наскоро ти се подигра, че съм я показвала в нета, въпреки наближаващата й смърт, което изобщо не бе така. Аз показвах как я лекувам с уредите на Нуга бест и до като бе при мен тя беше добре. Наложи ми се са си оперирам окото и я дадох в старчески дом, до като се възстановя след орперацията. Там буквално я обиха с недостатъчни грижи, но за тово не съм писала тук. И вместо да получа съчувствие ти се подигра с постин, посветен само на това. Коя си ти и как си позволяваш да играеш с чувствата на хората. Прощавам ти за всичко, което волно си ми причинила и не искам повече да те виждам в блога. За всичко това ще си платиш на друго място, защото бог бави, но не забравя. Добре си решила да се махнеш от тук, където с грозното си поведение нагруби много хора и влоши климата тук.
цитирай
3. kenefski - Абре Пенсио, ми нъл съм тъ слОжил в идиотска група Мунчо - сбирщина от вехти и левенти чекиджии, мераклии и тем подобни, пренебрегнати от кобилките-ветеранки с
15.02.2015 16:29
Абре Пенсио, ми нъл съм тъ слОжил в идиотска група Мунчо - сбирщина от вехти и левенти чекиджии, мераклии и тем подобни, пренебрегнати от кобилките-ветеранки с нежни имена анж вава чара и други знайни и незнайни наемнички на ваксаджийския труд. Естествено, не са като вас останали на сухо, колкото и колегите ти пенсионери да се олигавят, когато шпрехат с беззъбите си венци...
getmans1 написа:
... не е като своята ръчичка! :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kenefski
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 637891
Постинги: 373
Коментари: 299
Гласове: 988
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930